Меню сайту
Новини
Тиждень розвитку ключових компетентностей «Кожній дитині - світло до знань»

З 17.03.2025р. по 21.03.2025р. відбувся надзвичайно цікавий і насичений тижневик, який став важливим кроком у підготовці учнів до сучасного світу знань і вмінь. У цей період було проведено тематичні заходи, що охоплювали різні напрями компетентностей, передбачених сучасною освітньою програмою:

- вчителі початкових класів демонстрували "Наукові досліди": прості експерименти з водою, повітрям, магнітами, встановлювали причинно-наслідкові зв'язки та вчили учнів робити висновки на основі спостережень під час вправ "Юні натуралісти";

   

- для молодших школярів бібліотекар ліцею І. Крючкова провела «Бібліотечний урок: знайомство з дитячими книжками», що сприяв розвитку читацької компетентності, підвищенню інтересу до читання, розширенню знань про дитячу літературу;

    

-здобувачі освіти 9-А класу на уроці англійської мови (Н. Климчук) презентували свої проєкти на тему: "Екологічні проблеми країни, міста". Працювали над розвитком ключових компетентностей: здатності спілкуватись іноземною мовою, екологічної, інформаційно-комунікаційної, навчання впродовж життя, а також у галузі природничих наук, техніки і технологій; 

- цікавий квест «Математичний детектив» учитель А. Акопян провів з учнями 8-А класу - справжніми детективами: розкрили наукову таємницю й знайшли зниклий X. Захід допоміг школярам закріпити знання з математики у цікавій ігровій формі, розвивав логічне мислення, допоміг розв'язувати проблеми, застосовувати знання на практиці;   


- урок зі створення лепбуку «Визначні місця Лондона» провела вчитель англійської мови В. Антонова для дітей 6-А класу, під час якого удосконалювали навички читання, письма та говоріння англійською мовою, розвивали творчі та пізнавальні здібності;  

   

-інтелектуальна гра "Що? Де? Коли?" з фізики (А. Кисляченко) відбулася для дев'ятикласників, сприяла розвитку пізнавального інтересу до фізики, вмінню застосовувати знання на практиці, знаходити розв'язання фізичних проблем та орієнтуватись у закономірностях світу; 
  

-для здобувачів освіти 11 класу вчитель інформатики В. Ковтун провів урок-марафон "Кодування для всіх". Учні познайомились із практичним застосуванням мови Python, а десятикласники успішно реалізували проєкт "Школа майбутнього", створивши веб-сайт, який став результатом колективної праці та наочним прикладом того, як сучасні інструменти можуть бути використані для покращення освіти; 
 
 

-захист проєктів "Улюблений актор/актриса" на уроці англійської мови (А. Гарник), дозволив учням 7-Б класу проаналізувати та продемонструвати власні погляди на кінематограф, удосконалити навички публічного виступу та роботи з мультимедійними матеріалами;   
 
- діти 7-А класу (Т. Довженко) поглиблювали знання з української мови, формували компетентність володіння державною мовою, вміння застосовувати знання на практиці під час квізу з української мови;
 
-виставка "Науковий вернісаж: Біо, Гео, Хімія" - сприяла поглибленню міждисциплінарних знань у галузях біології, географії та хімії, розвивала дослідницькі навички учнів, стимулювала допитливість та критичне мислення; 
 
 
 
-захоплюючо пройшла інтерактивна вікторина "Відкривай Україну", під час якої здобувачі освіти 5-11 класів розширили знання про Україну, її історію, культуру, географію, розвивали пізнавальний інтерес, логічне мислення та вміння працювати з інформацією, прихованою у QR кодах; 
 
 
 
-позитивну атмосферу серед молодших школярів створили ранкові кола "Клубок дружби", "Компліменти", що допомогло у розвитку навичок спілкування, емпатії, вмінню висловлювати позитивні емоції та підтримувати один одного; 
 
 
 
-рухлива перерва, яку провели вчителі фізичної культури Ю. Федорцова та Л. Штраус, дозволила дітям 1-4 класів переключити увагу, покращити емоційний стан;  
 
 
 
-виставка STEM-проєктів "Шукаючи свою троянду: Планетарний вернісаж" за твором А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц", яку організувала вчитель зарубіжної літератури О. Крижак, дозволила дев'ятикласникам застосувати знання з літератури та науки, сприяла розвитку творчих здібностей, міжпредметних зв'язків, формуванню вміння показати результати роботи у творчій формі.
 
  
 
Колектив вокального ансамблю ліцею продемонстрував творчий потенціал, вміння презентувати свої здібності під час міського фестивалю «Мистецька імпреза» (К. Сербін). 
 
 

 


Дата: 2025-03-31 20:48:46