Меню сайту
STEM освіта
 
2023-2024 н.р.
 
 
Тижневик «STEАM-весна» 
 З метою популяризації STEАM-технологій, підвищення інтересу до вивчення предметів, креативності, рівня політехнічної освіти, вчителями В.Ковтуном, В.Арсеєнко проведено виставку STEАM-проєктів серед учнів школи ІІ-ІІІ ступенів.
  
 
Вчителі початкових класів залучили дітей до виставки STEАM-проєктів «Тварини світу Lego».
 
Протягом тижневика учасники освітнього процесу провели:
- інтелектуальну гру «STEАM-ерудит» в 6-Б кл. (Ю.Кошелєва);
 
 
- STEАM-квест для 5-х кл. (К.Максімова);
  
 
- вікторину з інформатики на платформі Kahoot з учнями 8-Б кл. (А.Акопян);
 
 
- STEАM-вікторину для 9-Б кл. (О.Гавенко);
 
 
- хімічну вікторину «STEАM на уроках хімії» (С.Міщенко);
  
 
- майстер-клас «Дихальна система людини» для 6-А кл. (Р.Холявко).

 

Під час заходів діти розвивали образне та критичне мислення, вчились правильно здійснювати пошук, аналіз, систематизацію і подачу відповідної інформації, заходи сприяли розвитку дослідно-експериментальної діяльності, креативності, пошуку найбільш ефективних рішень, формуванню пізнавального інтересу до вивчення основ наук.
 
 
  
Неможливо переоцінити значення STEM-освіти в сучасному житті, адже це нові підходи до освітнього процесу, що полягають в отриманні теоретичних наукових знань у ході практичної діяльності. Саме тому 05.01.2024 р. педагогічний колектив ліцею обговорив дане питання на засіданні методичної ради "Про STEM-освіту як механізм формування успішної особистості". Фото здійснено під час виступів К.Максімової та С.Міщенко. 
 
  

 
 
 
2022-2023 н.р.
 
 
 
 

Всеукраїнський тиждень «STEM весна»

В закладі пройшов неймовірно цікавий, пізнавальний, інтерактивний та сповнений нових знань і вражень тиждень «STEM-весна». Головною метою тижневика була апробація елементів найсучаснішого освітнього тренду - STEM-освіти, яка сприяє  інноваційному навчанню школярів у галузях природознавства, технологій, інженерії, мистецтва та математики. Участь у заходах тижня дала кожній дитині впевненість, що вона здатна змінити навіть те, що було придумане до неї. Під час тижневика усі змогли ознайомитись з виставками:

-        проєктних робіт учнів 7-11 кл. з тем: Оптика, Механіка, Електрика, Молекулярна фізика (вч. Н. Ярова); 
 
 
 - творчих проєктів з хімії «Моделювання як елемент STEM-освіти» (вч. С. Міщенко);
 
- композицій здобувачів освіти  9 кл. в техніці орігамі «Геометричні перетворення» (вч. К. Максімова); 
 
- поробок із пластикових пляшок «Друге життя побутовим речам» учнів 5 кл. (вч. Р. Холявко); 
- буклетів «Енергозбереження», створених здобувачами освіти 8 кл. (вч. Ю. Кошелєва); 
 
- проєктів учнів 7-10 кл. на тему «Екологічні проблеми людства»  (вч. Т. Гижко); 
 
 
 - саморобних шашок, виконаних школярами  із вторинної сировини  (вч. Л. Штраус, Ю. Федорцова);
  

 

творчих робіт учнів  в техніці «Тільда» та полігонального панно   (вч. В. Арсеєнко, В. Ковтун); 
 
 
- поробок учнів початкових класів із вторинного матеріалу (вч. Л. Шевчук, Н. Музичук, Т. Левчук, А. Зелінська, Ю. Тополюк, А. Медун); 

 

 - творчих робіт з паперу «Квіти для Беккі» учнів 5 кл. (вч. Л.Бужак).

 

 Тиждень завершився, школярі отримали потік позитивної енергії, можливість поспілкуватися, попрацювати над темою, яка їм подобається. Ми вкотре переконалися у тому, що педагоги вміють зацікавити, згуртувати навколо себе  учнів заради того, щоб  допомогти кожній дитині ставати кращою та впевненішою.