Меню сайту
Методичне об'єднання природничих наук
Науково-методична проблема, над якою працює методичне об'єднання: «Інноваційні технології для формування компетентності продуктивної творчої діяльності учнів на уроках природничих наук»

 

Склад методичного об'єднання:

 

Гижко Тетяна Анатоліївна

Вчитель географії 

Категорія - вища 
Педагогічний стаж - 26 р.

Педагогічне кредо: «Уміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати - мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!»

Тема самоосвіти: «Групова навчальна діяльність як інноваційна технологія у вивченні географії»

 

 

 

Міщенко Світлана Григорівна
Вчитель хімії вищої категорії, педагогічне звання "старший учитель", практичний психолог вищої категорії

Педагогічний стаж - 27 р.

Педагогічне кредо: «Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим... Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень це свято яке триває доки поки ти є разом із ним»

Тема самоосвіти: «Активізація пізнавальної діяльності та творчих здібностей учнів на уроках хімії»

 

 


Замрига Руслана Володимирівна

Вчитель біології  

Категорія: спеціаліст

Педагогічний стаж - 4 р.

Педагогічне кредо: «Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу»

Тема самоосвіти: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології з використанням інноваційних технологій»

  
  

 Тиждень екологічного виховання та природничих наук

З 12.04.21 по 16.04.21 в закладі проведено тижневик екологічного виховання та природничих наук, в рамках якого було реалізовано ряд цікавих заходів:

вчителем географії Гижко Т.А. проведено:

-  онлайн конкурс малюнків «Політ фантазії у космос» для учнів 5-х кл., мета якого - розвиток творчих здібностей та уяви;

 

-   перегляд відеоматеріалу учнями 9-10 кл. «Сім чудес української природи», під час якого старшокласники познайомились з розмаїттям природи України;

 

-   створення міні-проєктів «Що я можу зробити для Землі?». Учні 5-7 кл. проявили екологічну культуру, дбайливе ставлення до природи. Найкращими визначено проєкти Задоянчука Н., Літвін С. (5-А кл.), Варіченко А. (6-А кл.), Пархомець В. (7-Б кл.). 

-   перегляд відеоролика «Бережімо планету» учнями 6-х кл. сприяв вихованню у школярів небайдужого ставлення до проблем охорони навколишнього природного середовища; 

-   географічну інтелектуальну гру «Навколо світу» в 7-х кл., під час якої здобувачі освіти поглибили свої знання з предмету, вчились розв'язувати проблемні завдання.

вчителем хімії Міщенко С.Г. проведено:

-   перегляд фільмів «Хімія навколо нас», «100 великих відкриттів: хімія» учнями 9-х кл., що сприяло популяризації хімічних знань серед здобувачів освіти;

 

-   фотоконкурс «Хімія в моєму житті» для учнів 9-11 кл., який продемонстрував творчі здібності старшокласників; 

 

-   онлайн хімічні лабораторії «Цікава хімія» (8 кл.), «Вирощуємо кристали вдома», «Цікаві досліди вдома» (7-11 кл.), під час проведення яких здобувачі освіти виконали доступні хімічні експерименти. Найактивнішими учасниками були учні 7-А, 8-А, 9-А класів. 

 

вчителем біології Замригою Р.В.: 

-   онлайн конкурси плакатів та малюнків «Збережи природу! Врятуй планету!», «Птахи - наші друзі» для учнів 6-11 кл., що сприяли розвитку творчих здібностей здобувачів освіти, вихованню відповідального ставлення до природи; 

 

-   інтелектуальну гру «Найрозумніший» для учнів 7-Б кл. Школярі продемонстрували логічне мислення, поглибили знання з біології; 

 

-   біологічну вікторину «У світі природи» для учнів 7-А, 8-А кл., що мала на меті розвиток пізнавальної активності та логічного мислення учнів.