Меню сайту
Робота з педкадрами

 

08.12.2025р. в рамках діяльності шкільного освітнього ХАБу асистентами вчителів Ю.Свіргун, О. Краснощоком проведено панорамне заняття «Правові аспекти інклюзивної освіти» та кейс-турнір «Інклюзивна освіта: кейси та рішення», під час якого педагоги підвищили професійну готовність до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у правовому полі та прийняття практичних, етичних і правомірних рішень щодо роботи з дітьми з ООП.

 

 

Методичний декадник «Вернісаж особистості» 

 

У закладі з 17.11. по 21.11.2025р. відбувся тижневик вчителів, що атестуються «Вернісаж особистості». В рамках тижневика організовано ряд заходів:
-вчитель англійської мови А. Гарник долучилася до участі у підготовці методичного мосту «Візуальне мислення як інструмент ефективного навчання», під час якого розглянуто візуальні інструменти для підвищення ефективності сприйняття й запам'ятовування навчального матеріалу здобувачами освіти;
 
 
 

-учитель зарубіжної літератури О. Крижак з ученицями 8-Б класу здійснили захопливу мандрівку від античності до сучасності, відкривши для себе важливі ідеї та образи світових письменників у радіо - вісниу «Література ONAir: подорож крізь віки»; 

 

-відкритий урок із технологій «Виготовлення ляльки-мотанки» для учнів 6-Б класу провела В. Арсеєнко, під час якого учні ознайомилися з історією виготовлення української народної ляльки-мотанки, власноруч виготовляли оберіг, працювали з тканиною, нитками, декоративними елементами; 

 

-виставку дидактичних матеріалів «Вчитись весело та цікаво... і дорослим і малим» підготувала вчитель початкових класів Л. Шевчук, продемонструвавши лепбуки з мовно-літературної, природничої освітніх галузей; 

 

-відкритий урок математики «Задачі на знаходження периметра прямокутника та квадрата» для молодших школярів 3-Б класу провела О. Рогова, під час якого працювали з плоскими геометричними фігурами, розв'язували проблемні ситуації (математичні задачі) зі свого життя, що сприяло розвитку математичної грамотності та просторової уяви здобувачів освіти;

 

-творчу майстерню «Виготовлення листівки Святому Миколаю» для школярів 2 класу організувала А. Гарник, під час якої створювали вітальні листівки з використанням різних технік: аплікації, малювання, оформляли привітання англійською мовою; 

 

-вчитель математики й інформатики А. Акопян підготував виставку постерів «Краса у логіці: визначні математичні формули», оформлених у сучасному стилі, що сприяло популяризації математики й розвитку в учнів навичок роботи з візуалізованою інформацією. 

 

 Заходи для педагогічних працівників

17.11.2025р. відбувся методичний міст «Візуальне мислення як інструмент ефективного навчання», під час якого розглянуто візуальні інструменти для підвищення ефективності сприйняття й запам'ятовування навчального матеріалу здобувачами освіти. Учасники обмінялися досвідом, проаналізували приклади візуальних практик та отримали рекомендації щодо впровадження їх у щоденну освітню діяльність. 

 

17.11.2025р. проведено семінар «Квест-технології у методичному арсеналі сучасного вчителя», спрямований на ознайомлення педагогів із можливостями використання навчальних квестів як інноваційної форми організації освітнього процесу, представлено практичні приклади квест-завдань, обговорено їх вплив на мотивацію та активність учнів, надано методичні рекомендації щодо створення власних квест-проєктів.  

 

10.11.2025р. проведено засідання педагогічної ради «Про конкурентоспроможність як інтегровану якість сучасного вчителя», під час якого педагоги обговорили ключові чинники професійної конкурентоспроможності, якості освіти, якими має володіти вчитель XXI століття, щоб ефективно працювати в умовах змін та інновацій, ділилися власними професійними знахідками, обмінювалися досвідом і визначали складові успішності сучасного педагога. Учасники у творчій атмосфері виконували інтерактивні вправи «Який я вчитель...», «Професійна мобільність», «Кошик творчих ідей», «Мій освітній суперцитат», «Професійне асорті» та «Дерево конкурентоспроможності», що сприяло осмисленню власних професійних ресурсів. 

 

03.11.2025р.практичний психолог ліцею С. Міщенко провела тренінг для педагогів «Емоційний інтелект. Розпізнавання та управління емоціями», під час якого учасники ознайомилися з поняттям «емоційний інтелект», виконували практичні завдання, спрямовані на усвідомлення та управління власними емоціями, а також на формування позитивного емоційного клімату у педагогічному колективі. 

 

29.10.2025р. з метою підвищення професійної майстерності педагогів, відбувся методичний міст «Стимулювання позитивного ставлення до навчання», під час якого вчителі обговорили сучасні підходи до створення мотивуючого освітнього середовища, у якому кожен учень може відчути успіх, підтримку та віру у власні сили.

 

28.10.2025р. педагогами ліцею В. Колодій, Н. Можаєвою, Д. Геращенком проведено педчитання до 180-річниці від дня народження Омеляна Калужняцького (фольклориста, педагога, громадського діяча) 

 

27 жовтня 2025р. відбулася зустріч із тренером ГС «Освіторія» Оксаною Форостяною. Педпрацівники закладу пройшли курс «Перезавантаження: НУШ 1-4 класи» - про практику, про підказки, які можна застосовувати вже завтра, і про те, як адаптувати освітній процес до сучасних реалій наступності між початковою та базовою середньою школою.

 

27 жовтня 2025р. педагогічний колектив ліцею долучився до Радіодиктанту національної єдності 2025 до Дня української писемності й мови.

 

20.10.2025р. у рамках роботи Центру Академічної доброчесності педагогами О. Крижак та К. Сербін проведено заняття для педагогічних працівників на тему «Інструменти та засоби мотивування учнів до доброчесної поведінки». Під час заходу вчителі обговорили сучасні підходи до формування культури доброчесності серед учнів, поділилися дієвими методиками, що сприяють вихованню відповідальності, чесності та поваги. У творчій частині заняття педагоги працювали над створенням коротких сценаріїв для відео в TikTok, спрямованих на популяризацію ідей доброчесності серед школярів. Такі відео допоможуть у сучасній формі донести важливі моральні цінності до учнівської молоді. 

 

20.10.2025р. в рамках діяльності за шкільним проєктом «Освітній ХАБ» вчителями В.Антоновою, А.Медун, Я.Іваніщевим проведено флеш-семінар "Освітні тренди 2025+: що чекає на школу майбутнього", під час якого педагоги обговорили ключові напрями розвитку сучасної освіти: впровадження інноваційних технологій, використання штучного інтелекту в освітньому процесі, розвиток критичного мислення та креативності учнів.  

 

Навчання для педколективу з питань розпізнавання насильства "Як розпізнати насилля?" проведено 22.09.2025 р. практичним психологом закладу С. Міщенко.

 

28.08.2025 р. під час серпневої педради проаналізовано діяльність закладу освіти у 2024-2025 н.р. та визначено освітянські завдання розвитку ліцею у 2025-2026 н.р. 

 

 

19.05.2025 р. проведено педраду "Про підсумки самооцінювання роботи закладу відповідно до вимог внутрішньої системи забезпечення якості освіти" 

 

 

12.05.2025р. заступником директора з НВР Т. Левчук проведено тренінг для педагогічного колективу «Брендинг - новий механізм забезпечення якості освіти», що сприяло активізації розвитку конкурентоспроможності педагогів, формуванню особистого бренду та бренду закладу.

 

 

21.04.2025р. практичний психолог С. Міщенко, вчитель історії та права А. Медун провели тренінг для педагогічного колективу «Розгледіти булінг в учнівському колективі», під час якого надано практичні поради розпізнавання проявів булінгу, які часто приховують або маскують під «жарти» чи «випадкові» конфлікти. 

 

14.04.2025р. вчителі інформатики В. Ковтун, Ю. Кошелєва, А. Акопян провели відеолекторій «Цифровізація: тренди в освітньому процесі», на якому продемонстрували, як використовувати цифрові інструменти та платформи, що сприяло підвищенню кваліфікації педагогів, розширенню їхнього професійного кругозору та готовності до інновацій.

 

 

07.04.2025р. В. Арсеєнко, А. Кисляченко, С. Міщенко у рамках Всеукраїнського тижня «STEM-весна-2025» провели майстер-клас «STEAM орієнтований підхід, як основа розвитку здоров'язбережувальної компетентності», під час якого надали педагогам практичні інструменти та методи для інтеграції STEAM-елементів в освітній процес, що сприяють формуванню в учнів не лише глибоких знань, а й відповідального ставлення до власного здоров'я, створення моделей здорового харчування, розробці інтерактивних ігор про безпечну поведінку та проєктування екологічно чистих технологій для збереження довкілля.

 

 

Вчитель правознавства Аліна Медун 26 березня 2025р. під час майстер - класу «Умій постояти за себе або як не стати жертвою», продемонструвала форми роботи щодо протидії булінгу в учнівському колективі. 

   

Практичним психологом закладу Світланою Міщенко з педагогічним колективом 25 березня 2025р. проведено майстер- клас «Арт-терапія для відновлення ресурсу вчителя», під час якого виконували практичні вправи, що стануть в нагоді для подолання негативних емоцій. 

 

  

24 березня 2025р. відбулася зустріч із тренером ГС «Освіторія» у рамках проєкту «НАЗДОЖЕНЕМО» Оксаною Форостяною. Проведено тренінгове заняття з педагогами ліцею, що сприяло підвищенню фахової компетентності щодо впровадження методів, прийомів, засобів з подолання освітніх втрат.

 

 

17.03.2025р. проведено засідання педагогічної ради «Про індикатори сучасної якісної освіти». Під час практичної частини з педагогами проведено інтерактив "Тріада успіху", спрямований на поглиблення розуміння вчителями ключових індикаторів сучасної якісної освіти, а саме: інноваційної діяльності, творчо-пошукової та партнерської взаємодії. 

 

  

 

03 березня 2025 р. для педагогічного колективу ліцею керівниками методичних обʼєднань Л. Штраус, Н.Можаєвою, Т. Довженко, В. Антоновою проведено семінар-тренінг "Роль компетентного вчителя у формуванні творчого працездатного учнівського колективу".

 

 

Звіт щодо проходження інтернатури вчителем математики та інформатики А. Акопяном відбувся під час засідання педагогічної ради 24 лютого 2025р.

 

 

Практикум між членами методичних об'єднань відбувся 10.02.2025р. з метою обміну досвідом ефективними інструментами для формування компетентностей та вивчення питання наступності. Його провели при взаємодії з колегами Р. Холявко, Т.Довженко, Н. Климчук, О. Старощук, Л. Штраус.

 

 

 

 

27.01.2025 проведено засідання педагогічної ради «Про сучасні педагогічні тенденції та перспективи подолання освітніх втрат»
Практичну частину проведено у форматі творчої гри «Реклама», під час якої презентували особистий освітній продукт. Педагогічному колективу пропонуються інтерактивні вправи, надано практичні поради з використанням освітніх сайтів щодо розширення освітніх втрат.

 

 

 

07.01.2025р. заступниками директора з НВР О. Роговою та Т. Левчук проведено методичну мозаїку "Електронний контент вчителя: практичні аспекти".

 

 

Існує багато способів подолання освітніх втрат здобувачів освіти в умовах війни. На допомогу вчителю приходити штучний інтелект. Саме тому Т. Довженко 06.01.2025р. проведено практикум з питань впровадження технологій ШІ в освітній процес. 

 

Після складної роботи в І семестрі вчителям необхідна релаксація. Саме тому шкільним психологом С. Міщенко 30.12.2024 р. проведено майстер- клас "Арт-терапія для відновлення ресурсу вчителя". 

 

Ми продовжуємо впроваджувати елементи STEM в освітній процес ліцею. З метою підвищення компетенцій вчителів, педагогів Ю. Кошелєва, В. Ковтун, С.Міщенко 26.12.2024р. розповіли про власні знахідки і здобутки.

 

 

 

 

Важко переоцінити роботу вчителя з національно-патріотичного виховання. Саме тому 25.12.2024 р. Л.Шевчук і Т.Довженко розповіли про те, як вони дивляться таку важливу роботу, а також про традиції закладу з національно-патріотичного виховання, провівши круглий стіл "Горджуся, бо я - українець"

 

 

 

24.12.2024 р. вчителі А. Медун, О.Крижак, В.Антонова провели практикум для педагогів з питань впровадження ІКТ в освітній процес, поділившись власними родзинками діяльності.  

 

23.12.2024 р. проведено засідання педради, під час якого підведено підсумки проходження курсової підготовки педагогічних працівників ліцею у 2024 р. підтверджено графік проходження перепідготовки на 2025р. 

  

  

02.12.2024 р. педагогами Ю.Шевчук, О. Роговою, О. Білевич проведено панорамне заняття для вчителів «Інклюзивна компетентність як основа готовності педагогів до роботи з дітьми з ООП». Ю.Шевчук розроблено буклет про «Роль сім'ї в процесі інтеграції дитини з особливими освітніми потребами в загальноосвітнє середовище». 

  

В закладі від 18.11.2024р. по 22.11.2024р. відбувся методичний тижневик вчителів, що атестуються «Вернісаж особистості». В рамках тижневика організовано ряд заходів:

- вчителем Ю. Шевчук проведено конкурс малюнків серед учнів 4-Б класу на тему «Українська вишиванка, збережемо культуру України»;

  

 

- К.Сербін, Ю.Кошелєва, Ю.Шевчук, В.Вікторова, С.Міщенко - виставку власних розробок;дидактичних матеріалів, посібників, наочностей; 

 

 

 

 

- педагогом-організатором К.Сербін проведено інформаційну п'ятихвилинку для учнів 9-х класів на тему « 1000днів незламності. Як все починалося»; 

 

 

 

- вчителем В. Вікторовою - виховну годину на тему «Краса і величні символи держави» для дітей, які відвідують ГПД; 

 

 

- вчителями В.Колодій та К.Сербін - виховний захід на тему «Лиха коса Голодомору» для учнів 5-А та 9-А класів. 

 

 

 
 
 
Психологом закладу С. Міщенко 31 жовтня 2024 року проведено з педагогічними працівниками тренінгове заняття «Відновлення вчителя в умовах стресової війни».
 
 
 
 
31.10.2024р. педагогами Ю.Кошелєвою, С. Міщенко, Т.Довженко проведено семінар для вчителів «Сучасні технології контролю». Здійснено обмін інформацією про види контролю знань та вмінь, їх класифікацію залежно від місця в процесі досягнення діяльності дидактичної методики освіти. Адже правильна та раціональна організація контролю за вчасним виявленням прогалин у знаннях і вміннях здобувачів освіти, визначення рівня готовності їх до засвоєння нового матеріалу, формування в них навичок самоконтролю.
 
 
 
 
30.10.2024 р. з метою розвитку практичних навичок педагогічних працівників ліцею із проблем навчання й виховання учнів, проведено методичний міст «Стимулювання позитивного ставлення до навчання». Вчителі Ю.Шевчук,Р. Холявко, Н. Климчук поділилися власним досвідом щодо створення умов для ефективної мотивації здобувачів освіти під час організації освітнього процесу.
 
 
 
 
 
 
29.10.2024р. педагогами закладу В. Колодій, Л.Шевчук, В. Вікторовою проведено семінар-супутник «Soft Skills – навички професійного успіху». Вчителів ознайомлено із сутністю та змістом поняття «soft skills», надано практичні поради щодо впровадження навичок soft skills в освітній процес, а саме: вміння переконувати, знаходити підхід до людей, міжособистісного спілкування, роботи в команді, особистісного розвитку, управління часом.