Меню сайту
Методичне об'єднання класних керівників 1-11 класів

  

Науково-методична проблема методичного об'єднання:

«Технології доброчесного використання штучного інтелекту в роботі класного керівника»

Напрями виховання:

1. Ціннісне ставлення до себе;
2. Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей
3. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;
4. Ціннісне ставлення до праці;
5. Ціннісне ставлення до природи;
6. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва;
7. Превентивне виховання.

Склад методичного об'єднання:

 

 

Левчук Тетяна Анатоліївна

Вчитель початкових класів
Категорія: вища, педагогічне звання "старший учитель"

Педагогічний стаж: 22 роки

Педагогічне кредо: «Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати - мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини»

Тема самоосвіти: «Гра як метод навчання молодших школярів» 

    

 

Рогова Олена Миколаївна

Вчитель початкових класів

Категорія: вища

Педагогічний стаж: 30 років

Педагогічне кредо: «Учитель не той, хто вчить, а той у кого вчаться»

Тема самоосвіти: «Розвиток пізнавального інтересу молодших школярів засобами дослідництва в умовах НУШ»



  

Шевчук Леся Віталівна

Вчитель початкових класів

Категорія: вища, педагогічне звання "старший вчитель"

Педагогічний стаж: 19 років

Педагогічне кредо: «Щоб у дитячих очах загорілися промінчики, ти повинен запалити в собі сонце»
Тема самоосвіти: «Гра на уроці в початкових класах»

  
 

Зелінська Анжела Анатоліївна

Вчитель початкових класів

Категорія: вища

Педагогічний стаж: 32 роки

Педагогічне кредо: «Віддай дитині крихітку себе, за це душа поповнюється світлом»
Тема самоосвіти: «Розвиток креативних здібностей молодших школярів»

 

 

 

Можаєва Наталя Дмитрівна

Вчитель початкових класів

Категорія: І категорія
Педагогічний стаж: 23 роки

Педагогічне кредо: «Вчительство - це мистецтво і праця. Саме вчитель, педагог, викладач, вихователь закладає і створює основу творчої людської діяльності»

Тема самоосвіти: «Розвиток критичного мислення у молодших школярів»

 

 Медун Аліна Сергіївна

Вчитель історії та права

Категорія: спеціаліст

Педагогічний стаж - 1 рік

Педагогічне кредо: «Мета навчання дитини полягає в тому, щоб зробити її здатною розвиватися далі без допомоги вчителя»


 

Штраус Людмила Миколаївна

Вчитель фізичної культури

Категорія: вища, педагогічне звання "старший учитель"

Педагогічний стаж - 28 років

Педагогічне кредо: «Виховання - велика справа: воно вирішує долю людини»

 

 

 Довженко Тамара Михайлівна

Категорія: вища, педагогічне звання "учитель-методист"

Педагогічний стаж: 33 роки

Педагогічне кредо: «Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде добрим учителем. Якщо вчитель відчуває тільки любов до учня, як батько, мати, він буде кращим за того вчителя, який прочитав усі книжки, але не відчуває любові ні до справи, ні до учня. Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він - досконалий учитель»

Тема самоосвіти: "Інтерактивні методи навчання на уроках"


 

Крижак Олеся Ігорівна

Вчитель зарубіжної літератури

Категорія - ІІ

Педагогічний стаж - 10 років

Педагогічне кредо: «Жодна велика перемога неможлива, якщо їй не передує мала перемога над собою»

 


 

 Міщенко Світлана Григорівна

Вчитель хімії, практичний психолог

Категорія - вища, педагогічне звання "старший учитель"

Педагогічний стаж - 30 років

Педагогічне кредо: «Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати - мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини»


 

 

Шевчук Юлія Олександрівна
Вчитель початкових класів

Категорія: спеціаліст

Педагогічний стаж: 1 рік

Педагогічне кредо: «З креативністю до роботи, з любов'ю до дітей»

Тема самоосвіти: «Розвиток креативного потенціалу молодших школярів шляхом впровадження інноваційних технологій»



 

Гарник Алла Анатоліївна

Вчитель англійської та французької мови

Категорія: вища, педагогічне звання "старший учитель"
Педагогічний стаж: 33 роки

Педагогічне кредо: «Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути».

Тема самоосвіти: "Використання сучасних інформаційних технологій при вивченні англійської мови у середній школі" 

 Антонова Вікторія Анатоліївна

Вчитель англійської мови

Категорія: вища, педагогічне звання "старший учитель"

Педагогічний стаж: 25 років

Педагогічне кредо: «Є строга радість - взять трамплін рекордний. Без публіки. Без премій. Без журі.». Л. Костенко


 

Колодій Валентина Віталіївна

Вчитель української мови і літератури та зарубіжної літератури

Категорія: вища

Педагогічний стаж: 34 роки

Педагогічне кредо: " До роботи творча, до дітей з любов'ю"

 

 

 Федорцова Юлія Василівна

Вчитель фізичної культури

Категорія: І категорія

Стаж: 10 років

Тема самоосвіти: «Розвиток фізичних якостей учнів старших класів»

Педагогічне кредо: «Треба любити те, що робиш і йти вперед крок за кроком»


 

 

Сербін Катерина Олександрівна 

Вчитель музичного мистецтва, педагог-організатор

Категорія: спеціаліст

Педагогічний стаж: 1 рік

Педагогічне кредо: "Музичне виховання - це не виховання музиканта, а перш за все - виховання людини"

Тема самоосвіти: "Результатом освіченості людини є її здатність продовжувати навчання"


 Старощук Олена Анатоліївна

Вчитель англійської мови

Категорія: вища, педагогічне звання "старший учитель"

Педагогічний стаж: 25 років

Педагогічне кредо: "Учитись важко, а навчить, ще важче, але не мусиш зупинятсь ти, як учням віддаси усе найкраще, той сам сугнеш нової висоти".


 Акопян Арсен Самвелович

Вчитель математики та інформатики

Категорія - спеціаліст

Педагогічний стаж: Менше року

Педагогічне кредо: «Навчаючи дітей - навчаюсь сам: ділюся власним досвідом і знаннями, але завжди відкритий до нових ідей!»


  

 

 

Тиждень знань безпеки життєдіяльності
з 14.04.2025р по 18.04.2025р.

З метою свідомого та дбайливого ставлення дітей, учнівської молоді до свого здоров'я, підняття рівня інформаційно-просвітницької роботи з питань забезпечення безпечної життєдіяльності учасників освітнього процесу, класними керівниками та вчителями інтегрованого курсу «Здоров'я, безпека і добробут» проведено різноманітні заходи під час тижневика:
-брейн-ринг "Що робити, коли....?" (7-Б кл., О.Крижак);

 

- вікторину «Що ти знаєш про цивільний захист?» та перегляд відео «Мінна безпека із песиком Патроном» (3 кл., Т.Левчук); 

 

-вікторину «Захисти себе сам» (5-Б кл., А. Медун); 

 

-виставку дитячих малюнків «Надзвичайні ситуації з вогнем»(1-7 кл., кл. керівники, вчителі інтегр. курсу «Здоров'я, безпекаі добробут»); 

 

 

 

- годину спілкування «Дії населення під час надзвичайних ситуацій» (1 кл., Н.Можаєва); 

 

  

-перегляд мультфільфів для учнів «Небезпека...» (1-4 кл., кл. керівники); 

 

 

- бесіду «Мінна безпека. Правила поведінки з вибухонебезпечними предметами» (6-Б кл., О.Старощук); 

 

 

-годину спілкування «Правила поведінки цивільного населення під час війни, військового стану», «Невідомі посилання. Хакерські атаки. Фейкові повідомлення» (8-А кл. А.Акопян, 8-Б кл. Т.Довженко);

 

 
- бесіди «Поведінка в інтернеті. Небезпечність спілкування з незнайомими людьми. Співпраця з ворогом» (11 кл., Ю.Федорцова), «Небезпека отруєння хімічними речовинами» (10 кл. В.Антонова). 
 
 
 
З метою практичного відпрацювання дій учнів та педагогічного колективу у разі виникнення надзвичайної ситуації, проведено навчальну евакуацію. 
 
 
 

 

 

 

Всеукраїнський тиждень дитячого читання
«Діти України обирають книгу»


У період з 31.03.2025 р. по 04.04.2025 р. бібліотекар ліцею І. Крючкова разом із класними керівниками 1-11 класів провели захопливі заходи, спрямовані на формування освіченого, культурного й духовно багатого громадянина та розвиток у здобувачів освіти читацьких інтересів, навичок:-книжкові виставки: «Світ очима дітей» та «Познайомимося! Ми новенькі» ознайомили учнів із різноманітною дитячою літературою та новими надходження до бібліотечного фонду ліцею; 

  
-віртуальну подорож «Дивовижні факти про книгу» запропоновано у бібліотечному блозі; 
  
 

 

-інтерактивний захід «Мандрівка в книжковий світ» для учнів 4 класів сприяв розвитку читацької активності, критичного та логічного мислення, комунікативних навичок, адже діти працювали в командах, обговорювали відповіді, вчилися чути одне одного; 

 

  

-під час читацької естафети «Казка в голос» молодші школярі 3 класу із задоволенням декламували уривки з улюблених казок та оповідань;  

 

-проведено акцію «Подаруй бібліотеці книгу», що сприяла формуванню активної читацької громади, розвитку в дітей поваги до друкованого слова та розуміння важливості збереження книжкових ресурсів; 

  

-під час літературної гри «Казкова Україна» молодші школяри 1-2 класів подорожували сторінками українських народних казок, виконували творчі завдання, що сприяло формуванню креативного мислення, позитивної мотивації до читання; 

  

 

-здійснена операція «Моя книга - мій помічник» сприяла вихованню в учнів відповідального та бережливого ставлення до підручників.  

 

  

 Тиждень розвитку ключових компетентностей «Кожній дитині - світло до знань»

З 17.03.2025р. по 21.03.2025р. відбувся надзвичайно цікавий і насичений тижневик, який став важливим кроком у підготовці учнів до сучасного світу знань і вмінь. У цей період було проведено тематичні заходи, що охоплювали різні напрями компетентностей, передбачених сучасною освітньою програмою:

- вчителі початкових класів демонстрували "Наукові досліди": прості експерименти з водою, повітрям, магнітами, встановлювали причинно-наслідкові зв'язки та вчили учнів робити висновки на основі спостережень під час вправ "Юні натуралісти";

   

- для молодших школярів бібліотекар ліцею І. Крючкова провела «Бібліотечний урок: знайомство з дитячими книжками», що сприяв розвитку читацької компетентності, підвищенню інтересу до читання, розширенню знань про дитячу літературу;

    

-здобувачі освіти 9-А класу на уроці англійської мови (Н. Климчук) презентували свої проєкти на тему: "Екологічні проблеми країни, міста". Працювали над розвитком ключових компетентностей: здатності спілкуватись іноземною мовою, екологічної, інформаційно-комунікаційної, навчання впродовж життя, а також у галузі природничих наук, техніки і технологій; 

- цікавий квест «Математичний детектив» учитель А. Акопян провів з учнями 8-А класу - справжніми детективами: розкрили наукову таємницю й знайшли зниклий X. Захід допоміг школярам закріпити знання з математики у цікавій ігровій формі, розвивав логічне мислення, допоміг розв'язувати проблеми, застосовувати знання на практиці;   



 
- урок зі створення лепбуку «Визначні місця Лондона» провела вчитель англійської мови В. Антонова для дітей 6-А класу, під час якого удосконалювали навички читання, письма та говоріння англійською мовою, розвивали творчі та пізнавальні здібності;  
 
   
-інтелектуальна гра "Що? Де? Коли?" з фізики (А. Кисляченко) відбулася для дев'ятикласників, сприяла розвитку пізнавального інтересу до фізики, вмінню застосовувати знання на практиці, знаходити розв'язання фізичних проблем та орієнтуватись у закономірностях світу;  
 
 

 

-для здобувачів освіти 11 класу вчитель інформатики В. Ковтун провів урок-марафон "Кодування для всіх". Учні познайомились із практичним застосуванням мови Python, а десятикласники успішно реалізували проєкт "Школа майбутнього", створивши веб-сайт, який став результатом колективної праці та наочним прикладом того, як сучасні інструменти можуть бути використані для покращення освіти; 

  
-захист проєктів "Улюблений актор/актриса" на уроці англійської мови (А. Гарник), дозволив учням 7-Б класу проаналізувати та продемонструвати власні погляди на кінематограф, удосконалити навички публічного виступу та роботи з мультимедійними матеріалами;

    

 
- діти 7-А класу (Т. Довженко) поглиблювали знання з української мови, формували компетентність володіння державною мовою, вміння застосовувати знання на практиці під час квізу з української мови;
 

 
 
 

-виставка "Науковий вернісаж: Біо, Гео, Хімія" - сприяла поглибленню міждисциплінарних знань у галузях біології, географії та хімії, розвивала дослідницькі навички учнів, стимулювала допитливість та критичне мислення; 
 

  
 

-захоплюючо пройшла інтерактивна вікторина "Відкривай Україну", під час якої здобувачі освіти 5-11 класів розширили знання про Україну, її історію, культуру, географію, розвивали пізнавальний інтерес, логічне мислення та вміння працювати з інформацією, прихованою у QR кодах;
 
 
   
 

 -позитивну атмосферу серед молодших школярів створили ранкові кола "Клубок дружби", "Компліменти", що допомогло у розвитку навичок спілкування, емпатії, вмінню висловлювати позитивні емоції та підтримувати один одного;  

  

-рухлива перерва, яку провели вчителі фізичної культури Ю. Федорцова та Л. Штраус, дозволила дітям 1-4 класів переключити увагу, покращити емоційний стан;  
 

   

-виставка STEM-проєктів "Шукаючи свою троянду: Планетарний вернісаж" за твором А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц", яку організувала вчитель зарубіжної літератури О. Крижак, дозволила дев'ятикласникам застосувати знання з літератури та науки, сприяла розвитку творчих здібностей, міжпредметних зв'язків, формуванню вміння показати результати роботи у творчій формі. 
 

   
 
Колектив вокального ансамблю ліцею продемонстрував творчий потенціал, вміння презентувати свої здібності під час міського фестивалю «Мистецька імпреза» (К. Сербін). 
 
  

  

Інформаційний марафон
«Дбаємо про фізичне здоров'я та психологічний імунітет»

Упродовж марафону з 10.02.2025 по 14.02.2025 здійснено змістовну роботу щодо формування уявлень про здоровий спосіб життя з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини.
З педагогами проведено круглий стіл «Здоров'я дітей в умовах сучасних викликів».

 

Вчителі початкових класів із вихованцями переглянули та обговорили казки про здоров'я, розширили знання про здоровий спосіб життя, правила і предмети особистої гігієни.
Класні керівники 1-11 класів провели вікторини «Секрети здоров'я», розробили пам'ятки «Здоров'я та гаджети», «Режим дня - запорука здоров'я». У 5 - 11 класах проведено години спілкування "Шкідливі звички: види і наслідки", «На варті свого здоров'я».

 

 

 


Вчителями фізичної культури Л. Штраус, Ю. Федорцовою, Л. Шевчук проведено рухливі ігри для учнів початкової школи "У рухливі ігри граємо - про здоров'я дбаємо" та інтерактивну бесіду «Обираємо здорову їжу» для учнів 5 - 6 класів.

 

     

 

Фотовиставка «Мої досягнення у спорті» серед учнів 1 - 7 класів проведена класними керівниками.

 

    

 

Виставка малюнків учнів 5 - 7 кл. " Ми - за здоровий спосіб життя" проведена вчителем В. Арсеєнко.

 

    

 

Вчителем основ здоров'я О. Верещак із спільнотою 7 - 8 класів створено колективний альбом «Правила здорового харчування», у якому презентували «Піраміди харчування». Проведено тренінг «Психологічна рівновага».

 

     

Практичним психологом С. Міщенко проведено:-з учнями 6,7,8,11 класів - тренінгове заняття «Найбільша цінність-це життя!»;-зі здобувачами освіти 9 класів - заняття з елементами тренінгу «Профілактика тривожності та попередження стресових станів»;-для 5х класів - заняття з елементами тренінгу «Зниження тривожності методами арт-терапії». 

  


Тиждень знань з безпеки життєдіяльності
«Безпека понад усе»

Під час тижневика з 16.12.2024 р. по 20.12.2024 р. проведено заняття для педагогічних працівників з техніки безпеки «Безпечні умови під час перебування дітей в закладі освіти».Класними керівниками 1-4-х класів організовано перегляд мультфільмів: «Незнайомці», «Сам удома», «Азбука безпеки на дорозі», «Безпечний двір» з метою ознайомлення дітей з правилами безпечної поведінки на дорозі, вдома, у дворі. 

 

   

В 1-11 кл. проведено бесіди «Безпечна поведінка під час зимових канікул та Новорічних свят», інструктажі з питань безпеки життєдіяльності перед початком зимових канікул, новорічних та різдвяних свят .Вчителями основ здоров'я В. Арсеєнко та О. Верещак проведено тренінг «Моя безпека - моя відповідальність» для учнів 8 кл., для 7-х кл. - вікторину «Сила дорожнього руху: знаємо і виконуємо»,а також виставку малюнків «Охорона праці очима дітей» для учнів 5-11 кл. 

  

 

 

ТИЖДЕНЬ ДИТЯЧОЇ ТВОРЧОСТІ
«В кожній дитині - таланту краплина»
з 09.12.2024 р. по 13.12.2024 р.

 

Виставка учнівських робіт 1 - 2 класів «Цікавий світ LEGO» поєднала творчість, натхнення та підтримку дитячої фантазії. Захід продемонстрував, як школярі можуть створювати цікаві й оригінальні конструкції, використовуючи LEGO, залучили до активного спілкування і обговорення ідей юних митців серед спільноти початкової школи. 

 

Учителями трудового навчання та мистецтва В. Арсеєнко, К. Сербін організовано виставку колажів «Моя Україна», малюнків на тему «Мистецтво в моєму житті», малюнків ляльок-мотанок і витинанок «Ми - в Україні, Україна - в нас», під час проведення яких представлено творчі роботи здобувачів освіти 5-9 кл. 

 

 

 

Здивували яскраві виставки учнівських робіт на новорічну тематику під назвою «Зимова Феєрія», «Зірковий час зими», «Творимо дива своїми руками».Учні 3-11 класів представили свої креативні вироби, створені власноруч із різноманітних матеріалів. Захід об'єднав талановитих учнів, які з гордістю демонстрували свої творчі здібності. Здобувачі освіти продемонстрували неабияку фантазію, майстерність і старання. На виставці були представлені різноманітні вироби, створені з любов'ю. Найбільш яскравими експонатами стали творчі композиції з природних матеріалів, світлові інсталяції, новорічні ялинки з паперу та тканини, святкові гірлянди, гноми, сніжинки, яскраві прикраси для дому та навіть власноруч зроблені подарунки. Особливу увагу привертали композиції зі сніговими героями, казковими сюжетами та блискучими зорями, які чудово передавали атмосферу зимових свят.

 

     

Виставка стала не лише платформою для демонстрації творчості, а й джерелом натхнення для всіх. Учителі та учні із задоволенням ділилися враженнями. Такі заходи допомагають розвивати творчість дітей, об'єднують шкільну родину, надихають школярів до нових досягнень.Тиждень дитячої творчості вкотре продемонстрував, що кожна дитина має унікальний талант, який варто підтримувати!    

 

Тиждень «Рівний рівному»


У закладі з 02.12.2024р. по 06.12.2024р. проведено тижневик «Рівний рівному». Врамках тижня проведено ряд заходів:- педагогами Ю.Шевчук, О. Роговою, О. Білевич - панорамне заняття для вчителів «Інклюзивна компетентність як основа готовності педагогів до роботи з дітьми з ООП»; 

 

  

 

- Ю.Шевчук розроблено інформаційний буклет на допомогу вчителю «Роль сім'ї в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами в за