Меню сайту
Методичне об'єднання природничих наук
Науково-методична проблема, над якою працює методичне об'єднання: «Інноваційні технології для формування компетентної продуктивної творчої діяльності учнів на уроках природничих наук»

 

Склад методичного об'єднання:

 

 

Гижко Тетяна Анатоліївна

Вчитель географії 

Категорія - вища 
Педагогічний стаж - 29 р.

Педагогічне кредо: «Уміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати - мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!»

Тема самоосвіти: «Групова навчальна діяльність як інноваційна технологія у вивченні географії»

 

 


Міщенко Світлана Григорівна

Вчитель хімії вищої категорії, педагогічне звання "старший учитель", практичний психолог вищої категорії

Педагогічний стаж - 28 р.

Педагогічне кредо: «Любити свого учня всяким: талановитим чи не дуже, веселим чи сумним, спокійним чи непосидючим... Спілкуватися з ним, навчати й радіти, бо учень це свято яке триває доки поки ти є разом із ним»

Тема самоосвіти: «Активізація пізнавальної діяльності та творчих здібностей учнів на уроках хімії»

 

 


Замрига Руслана Володимирівна

Вчитель біології

Категорія: ІІ категорія

Педагогічний стаж - 6 р.

Педагогічне кредо: «Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу»

Тема самоосвіти: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках біології з використанням інноваційних технологій»

  

Тижневик екологічного виховання та природничих наук «Природа - справжнє диво»

Ми - за дбайливе ставлення до навколишнього середовища, тому  в закладі з 10.04.2023 р. по 14.04.2023 р. провели тижневик екологічного виховання та природничих наук:   

-  презентацію книжкової виставки «Світ природи», яка допомогла дітям дізнатись про вплив людини на природу                (Р. Холявко, І. Крючкова); 

 

-  тренінг «Збираємось на природу» у 5-6 кл., що сприяв розвитку  екологічної свідомості, розумінню значущості природи в житті людини, відповідальності за збереження природи (С. Міщенко); 
 

- виставку проєктних робіт «Економічні переваги вторинної переробки сировини». Учні 8-11 кл. розвивали пізнавальний інтерес, працювали з додатковою літературою - книгами, довідниками й іншими джерелами географічних знань                      (Т. Гижко); 

 -  вікторину «Мандрівка  в  країни  Кросвордію та Ребусландію». Семикласники розкрили власні творчі здібності, удосконалили практичні навички роботи з картами атласу (Т. Гижко);

 -  фотоконкурс «Селфі з домашнім улюбленцем» для 5-11 кл., під час якого діти ділилися світлинами своїх хвостатих друзів  (Р. Холявко);

 
-   хімічний КВК «Подорож просторами періодичної системи». Працюючи  в команді, семикласники пригадали будову періодичної системи хімічних елементів (С. Міщенко); 
 

 - виставку-конкурс пам'яток «Правила поведінки на природі» із зазначенням особливостей поводження під час перебування на природі (вч. 1-4 кл.); 


 
- біологічну гру «Знавці природи». Десятикласники продемонстрували  спостережливість, уміння швидко і нестандарт­но мислити, за­стосовувати знання на практиці (Р. Холявко);
 

 

 - виставку «Вироби з пластикової пляшки», під час якої вихованці 7-10 кл.  креативно підійшли до виконання робіт              (С. Міщенко); 

 

- трудову акцію «Обрізка хвойних рослин». Здобувачі освіти 9-Б, 10 кл., естетично оформили туї, які були висаджені вчителями на території закладу під час загальноміського руху «Зелена хвиля» (Р. Холявко).

 

                                                 

 

Тиждень екологічного виховання та природничих наук

З 25.04.2022 р. по 29.04.2022 р. в закладі відбувся тиждень екологічного виховання та природничих наук «Землі своєї паросток зелений», в рамках якого реалізовано наступні заходи:
- онлайн вікторину для учнів 7-8 кл., з метою поглиблення знань з географії, розширення кругозору, розвитку пізнавального інтересу (Гижко Т.А.);
 
 
- онлайн конкурс на кращу казку «Подорож краплини» для учнів 6 кл., що сприяв закріпленню знань про колообіг води в природі, його значення, вихованню бережливого ставлення до води. Найактивнішими учасниками конкурсу були такі здобувачі освіти: Задоянчук Н., Саприга Т., Бродовський Т., Обштат Д., Воловодюк О., Луканін Я., Домбровський А., Курило Н., Янчук А. (6-А кл.), Меліхова О., Ферапонтов М. (6-Б кл.); 
 
 
- біологічну гру «Найрозумніший» для учнів 7-А кл., що сприяла розвитку у школярів логічного мислення, швидкості реакції, кмітливості, вміння застосовувати свої знання в нестандартних ситуаціях (Замрига Р.В.); 
 
 
- онлайн вікторину з природознавства «Хочу все знати» для учнів 5-А кл., яка мала на меті виховання в учнів дбайливого ставлення до природи, почуття відповідальності, доброзичливості (Замрига Р.В.); 
 
 
- онлайн фото-конкурс «Селфі з біологічними об'єктами» для учнів 6-8 кл., під час якого здобувачі освіти змогли поглибити знання про тваринний світ як одну з основних складових частин природи;
 
 
- онлайн конкурс малюнків «Хімія в моєму житті» для учнів 7-9 кл., під час якого діти продемонстрували свої творчі здібності (Міщенко С.Г.); 
 
 
- онлайн хімічну лабораторію «Магія в пробірці: Красиві досліди з хімії» для учнів 7-11 кл., що сприяла активізації пізнавальної діяльністі учнів. Здобувачам освіти було запропоновано цікаву відеодобірку експериментів, які можна виконати в домашніх умовах з використанням легкодоступних продуктів харчування та побутової хімії;
 
 
- акцію «День довкілля», під час якої учні посадили квіти при вході до закладу. 
 
 

 
Тиждень екологічного виховання та природничих наук

З 12.04.21 по 16.04.21 в закладі проведено тижневик екологічного виховання та природничих наук, в рамках якого було реалізовано ряд цікавих заходів:

вчителем географії Гижко Т.А. проведено:

-  онлайн конкурс малюнків «Політ фантазії у космос» для учнів 5-х кл., мета якого - розвиток творчих здібностей та уяви;

 

-   перегляд відеоматеріалу учнями 9-10 кл. «Сім чудес української природи», під час якого старшокласники познайомились з розмаїттям природи України;

 

-   створення міні-проєктів «Що я можу зробити для Землі?». Учні 5-7 кл. проявили екологічну культуру, дбайливе ставлення до природи. Найкращими визначено проєкти Задоянчука Н., Літвін С. (5-А кл.), Варіченко А. (6-А кл.), Пархомець В. (7-Б кл.). 

-   перегляд відеоролика «Бережімо планету» учнями 6-х кл. сприяв вихованню у школярів небайдужого ставлення до проблем охорони навколишнього природного середовища; 

-   географічну інтелектуальну гру «Навколо світу» в 7-х кл., під час якої здобувачі освіти поглибили свої знання з предмету, вчились розв'язувати проблемні завдання.

вчителем хімії Міщенко С.Г. проведено:

-   перегляд фільмів «Хімія навколо нас», «100 великих відкриттів: хімія» учнями 9-х кл., що сприяло популяризації хімічних знань серед здобувачів освіти;

 

-   фотоконкурс «Хімія в моєму житті» для учнів 9-11 кл., який продемонстрував творчі здібності старшокласників; 

 

-   онлайн хімічні лабораторії «Цікава хімія» (8 кл.), «Вирощуємо кристали вдома», «Цікаві досліди вдома» (7-11 кл.), під час проведення яких здобувачі освіти виконали доступні хімічні експерименти. Найактивнішими учасниками були учні 7-А, 8-А, 9-А класів. 

 

вчителем біології Замригою Р.В.: 

-   онлайн конкурси плакатів та малюнків «Збережи природу! Врятуй планету!», «Птахи - наші друзі» для учнів 6-11 кл., що сприяли розвитку творчих здібностей здобувачів освіти, вихованню відповідального ставлення до природи; 

 

-   інтелектуальну гру «Найрозумніший» для учнів 7-Б кл. Школярі продемонстрували логічне мислення, поглибили знання з біології; 

 

-   біологічну вікторину «У світі природи» для учнів 7-А, 8-А кл., що мала на меті розвиток пізнавальної активності та логічного мислення учнів.